امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

ویژه برنامه های رمضانی شهرداری نجف آباد

ویژه برنامه های رمضانی شهرداری نجف آباد
 رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: همچون سال های قبل و در ادامه روند مجموعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی شهرداری، زیرمجموعه های مختلف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی امسال نیز در ایام ماه مبارک میزبان ویژه برنامه های متنوعی خواهند بود.

محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: خانه تاریخی مهرپرور به عنوان اولین موزه مردم شناسی از 21 اردیبهشت تا 15خرداد ماه میزبان نمایشگاه سی و پنج قرآن نفیس خطی با قدمت دویست تا چهارصد سال خواهد بود و علاقه مندان همه روزه از ساعت 9صبح تا 19 امکان بازدید از این آثار را خواهند داشت.
مغزی به برگزاری مسابقات حرفه ای در خانه تاریخی نوریان در 28 اردیبهشت ماه به مناسبت میلاد امام حسن اشاره داشت و گفت: روز پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه نیز برنامه شبی با فردوسی با ویژه برنامه هایی همچون شاهنامه خوانی، ورزش باستانی و نما نقالی با عنوان «سمنگان رفتن رستم» برگزار خواهد شد.

اجرای ورزش زورخانه ای در زورخانه شهدا طی روزهای 30 اردیبهشت و 16خرداد همزمان با عید سعید فطر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام هستند.
برگزاری جشن گلریزان در سالن شهروند
قائم مقام شهردار نجف آباد بخش دوم سخنان خود را با تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در سالن مجلل شهروند شروع کرد و گفت: طی اولین برنامه در روز 28 اردیبهشت ماه شاهد برپایی جشن گلریزان خیریه امام موسی کاظم خواهیم بود و پس از برگزاری محفل قرآنی در سی امین روز اردیبهشت ماه، در دوم و ششم خرداد نیز محافل قرآنی مشابهی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد و اوقاف و امور خیریه در این سالن برگزار می گردند.
محمد مغزی از باغ بانوان هم گفت و افزود: یک جشن شاد و خانوادگی به مناسبت میلاد امام حسن در روز 30 اردیبهشت در این مجموعه برگزار خواهد شد و جشن های عید فطر نیز در شانزدهم و هفدهم خرداد ماه از ساعت 9شب در این مجموعه یازده هکتاری برپا می گردد.
رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد همچنین از برگزاری مجموعه نشست های کتابخوان حرفه ای در تمامی مجموعه های فرهنگی و کتابخانه های عمومی با موضوع معرفی کتاب های مرتبط با ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه ای با عنوان «تغذیه سالم در ماه مبارک» روز شانزدهم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری برگزار می شود و کتابخانه دهخدا نیز روز 30 اردیبهشت ماه شاهد برپایی برنامه قصه گویی قرآنی خواهد بود.
مغزی در پایان با اشاره به تشکیل نشستی با موضوع بررسی آثار روزه در کتابخانه شهید امامی در تاریخ 26اردیبهشت ماه اعلام کرد: محفل قرآنی نیز در 21 اردیبهشت ماه در کتابخانه فرهنگ منطقه چهار برگزار می شود و روز 28 اردیبهشت ماه نیز کتابخانه نابینایان و فتاح الجنان برنامه تفسیر قرآن را برگزار خواهد کرد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.