امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آتش سوزی در کارگاه تولید ادوات فلزی ، رنگ آمیزی و تولید تشک

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد حریق سنگین کارگاه تولید ادوات فلزی ، رنگ آمیزی و تولید تشک  با تلاش نفس گیر 26 آتش نشان مهار شد.
ساعت 37/17 عصر روز دوشنبه پنجم اسفند ماه  (05/12/1398 ) یک مورد حریق کارگاه تولید ادوات فلزی ، رنگ آمیزی و تولید تشک  به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله 8 دستگاه خودرو اطفائیه به همراه 28 آتش نشان از ایستگاه های یک ، دو ، سه ، چهار و پنج و همچنین دو دستگاه خودرو اطفائیه از آتش نشانی شهرداری گلدشت به محل حادثه اعزام شدند .

این کارگاه که محل انبار حجم زیادی از چوب و منصوبات فلزی و گازوئیل و فوم فشرده و ..... واقع در بلوار الغدیر تبسم سه  بود با تلاش بیش از  4 ساعته آتش نشان ها حریق مهار و اطفاء شد.  
آتشپاداصغر مهدی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که در محل حادثه حضور داشت و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت در این باره افزود: به دلیل وسعت زیاد آتش ، آتش نشانان پس از حدود 4 ساعت تلاش نفس گیر و بوسیله 10 دستگاه خودرو اطفائیه سنگین و کلیه تجهیزات و تلاش بی وقفه 28 آتش نشان حریق که تعداد سه باب سوله کارگاه را فرا گرفته بود مهار و اطفاء شد .
 مهدی پور ادامه داد: متاسفانه مشخص شد یک نفر نیز در این آتش سوزی دچار سوختگی شدید گردیده  به مراکز درمانی انتقال یافت .
وی در پایان افزود: رعایت نکات ایمنی در حین کار در کارگاه ها و انبار اصولی مواد قابل اشتعال و تامین وسائل اطفاء حریق در این محلها از ضروریات است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.