امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو سرعت می‌گیرد

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد صبح امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در جلسه شورای ترافیک شهرستان که به ریاست موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در محل احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو برگزار شد شرکت کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو یکی از بزرگترین پروژه های ترافیکی شهرستان به شمار می رود که بیش از یک دهه جزء مطالبات مردمی بوده است که با توجه به بازگشایی دانشگاهها  و خطرخیز بودن آن نقطه جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان قرار گرفته است.

 حیدری افزود پارسال به جهت انتقال ترافیک کمربندی شمال و ورودی شمال شرقی شهر نجف آباد این پروژه با اعتبار حدود ۱۲۹/۵ میلیارد تومان به زمین زده شد.

 وی افزود پروژه زیرگذر دانشگاه می بایست طبق برنامه ۳۲/۷ درصد پیشرفت داشته باشد که متاسفانه به علت مشکلاتی از قبیل تعارض لوله آب، فیبر نوری در حاشیه غربی و شمالی پروژه و وجود خطوط انتقال ۲۰ کیلو ولت برق فشار قوی با ۱۱/۴ درصد پیشرفت واقعی حدود ۲۱ درصد از برنامه انحراف داشته که مقرر شد با تلاش مضاعف دستگاه های خدمات رسان و همکاری بیشتر با پیمانکار این مقدار انحراف جبران شود.

 حیدری افزود در پایان جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان به همراه پیمانکار از روند اجرایی کار به صورت میدانی بازدید به عمل آوردند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.