امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد در مسیر جریان خدمت

اجرای بیش از ۳۲۸ متر مربع بلوک فرش و سنگفرش در واحد امانی

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد بهزاد محمودی مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری گفت واحد امانی متشکل از کارگاههای عمرانی، جوشکاری، واحد ترافیک، برق، تاسیسات و سنگ تراشی می باشد که به عنوان پشتیبان عملیات های عمرانی شهرداری نجف آباد در سطح شهر و مناطق پنجگانه نقش بسزایی را ایفا می کند.

محمودی در ادامه اظهار کرد در آذرماه سال جاری قسمت عمران واحد امانی ۳۲۸ متر مربع اجرای بلوک فرش و سنگ فرش، ۲۱۴ متر طول اجرای جدول گذاری، ۸۱۵ متر طول اجرای دال و یو بتنی، ۸۷ متر مربع اجرای سرامیک و صد متر مربع اجرای گچ کاری داشته است.

وی افزود استفاده از ۲۰۰ تن انواع شن و حدود چهل تن سیمان و یک تن انواع میلگرد در مناطق مختلف شهر را می توان از دیگر فعالیت‌های قسمت عمران در واحد امانی نام برد..

ایشان در پایان بازسازی ایستگاه های اتوبوس واحد سطح شهر، ساخت نیمکت جهت مصارف پارک ها، ساخت انواع تابلو و درب ادوات فلزی از جمله دریچه های سطح شهر و استفاده از یک تن آهن آلات را جزء عملکرد کارگاه جوشکاری اعلام کرد و گفت واحد ترافیک ۴۶۷ مورد نصب و تعمیر علائم ترافیکی و ۲۲۰ مورد نصب چراغ راهنما اعم از تصادفی سرقتی و شکستگی در هنگام وزش باد داشته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.