امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری نجف آباد در پی شهادت نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره مبارکه آل عمران ﴿۱۶۹﴾)

خبر شهادت پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی شهیدان والامقام، سردارحجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی که در مقام مستشار نظامی و در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه در حین انجام وظیفه بودند توسط رژیم جنایت‏کار و درپی حمله موشکی این رژیم سفاک صهیونیستی به منطقه المزه دمشق سوریه  واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

مدیریت شهری نجف آباد ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه، شهادت این دلیرمردان شجاع و مبارزان ضد استکبار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله)، ملت شریف ایران اسلامی، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم‌رزمان و خانواده‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسالت می نماید.

دکتر احمدعیدی سرپرست شهرداری و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.