امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

متن استعفای مهندس امامی

بنام خدا
شورای محترم اسلامی شهر نجف آباد
با حمد و ستایش الهی محضر حق تعالی در عنایت واگذاری توفیق خدمت در شهری که افتخار استان و میهن اسلامی ایران است، با تمام انرژی و همت به میدان خدمت رسانی به مردم شهیدپرور نجف‌آباد مفتخر شدیم‌. از ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ پس از کسب رای اعتماد شورای محترم شهر نجف‌‌آباد برنامه سالانه عمرانی خدماتی در چهارچوب جریان خدمت تدوین و از اسفند سال ۱۴۰۰ و همزمان با پنجم اسفند روز حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد اولین قسمت این مجموعه با حضور استاندارمحترم اصفهان آغاز و تا دیماه ۱۴۰۲ هشت قسمت از این سلسله خدمات جهادی با هزینه ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قطار ریل پیشرفت و نهضت خدمات رسانی مجموعه شهرداری نجف‌آباد با سرعت و دقت در حال انجام وظایف خود بود که مواردی به ناحق، نادرست و خلاف عرف و به دور از انصاف و عدالت به بنده نقل مجالس و محافل خصوصی و عمومی شد. شرح موارد رخ داده زیاد دلنشین نبوده و با امید به فرصت حسابرسی در محضر حق تعالی از بیان جزئیات آن صرف نظر نموده که همگی در محضر خداییم. پس از اتفاق های صورت گرفته و تایید مصوبه شورای اسلامی شهر نجف‌آباد توسط شورای حل اختلاف اصفهان، با ارائه مدارک و مستندات به دیوان عدالت اداری دستور توقف مصوبه مذکور را دریافت و به عرصه خدمت رسانی به شهر شهیدپرور بازگشت نمودم.
عدم همراهی تنی چند از اعضای محترم شورای اسلامی با روند قبلی خدمات رسانی، ناهماهنگی در تمامی امور اتخاذ شده مجموعه شهری، حاضر نشدن در جلسات و برنامه های برگزار شده و به تاخیر انداختن روند تصویب موارد ارسالی به صحن شورا و .‌‌. شرایط را برای ادامه خدمات رسانی شایسته به شهروندان مختل نموده است و شهر دچار خسارت می گردد.
قطار پیشرفت عمرانی خدماتی نجف‌آباد در مسیر درست خود به حرکتی پرشتاب مشغول شد اما با موانع پیش رو ، از حرکت باز ایستاد و تمامی مسائل مورد نیاز ادامه این روند در ایستگاه شورای اسلامی محکوم به رد شدن و زمانبر بودن شدند. در برهه حساس و شرایط اجتماعی جامعه پیش از انتخابات و همزمان با دهه فجر مجال ارزشمند جهت تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند و نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم میل باطنی از مقام شهرداری نجف آباد استفعا داده و امیدوارم مسببان این شرایط در جواب وجدان خویش بتوانند پاسخگوی حق تعالی وشهروندان باشند.
سفارشات موکد مقام معظم رهبری(مد ظله) در باب خدمات رسانی و جهاد تبیین همزمان با انجام پروژه های خدماتی و عمرانی شاخص و محله محور با سرعت و منطبق بر تاریخ از پیش تعیین شده در حال انجام بود و با توفیق الهی جملگی در مدت زمان خدمتگزاری اینجانب محقق شد و برنامه های سال آینده نیز با توجه به نیازمندی های هر منطقه در حال بررسی و فازهای مطالعاتی و پیش اجرا در حال تعیین و تصویب نهایی بودند اما با وجود شیوه مخالفت و رویه حال حاضر تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر، موارد در مرحله تایید آن مقام مسئول منتظر و بدون تکلیف باقی خواهند ماند‌.
به اذعان مسئولین استان و شهرستان تقدیم قسمت های های متعدد و متوالی جریان های خدمت مصداق خدمت جهادی و شاهد عملی جهاد تبیین مد نظر رهبری بوده و تلاش بنده به همراه معاونین و مدیران ستادی و پرسنل خدوم شهرداری در مدت زمان گذشته خدمت صادقانه و توزیع عادلانه خدمت به کلیه مناطق شهری اعم از برخوردار و کم برخوردار بوده است.
لذا اینجانب عبدالرسول امامی از تاریخ 14/11/1402 به‌ بعد به دلایلی که مطرح و تمامی عزیزان در جریان حقایق موجود قرار داشته اند از سمت شهرداری نجف‌آباد استعفا داده و امیدوارم خللی در جریان خدمت به شهروندان محترم وارد نگردد.
در مدت گذشته توفیق خدمت به شهروندانی از جنس حاج احمد کاظمی، حجت خدا شهید محسن حججی و ۲۵۰۰ شهید گلگون کفن انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت در این خاک زرخیز را نگاهی از جانب خداوند متعال دانسته با تمام همت و افتخار به این جایگاه خطیر عشق وزریده و رضای خداوند را نصب العین خود داشته ام در پایان با توجه به درخواست تعداد زیادی از معتمدین ، بازاریها، و احترام به نظر این عزیزان ، علیرغم میل باطنی که از زمان حضور با خدای خود عهد بسته بودم که در هر شرایطی به این مردم خدمت نمایم، ضمن عرض تقدیر و سپاس بیکران از شهروندان شهیدپرور شهر نجف آباد ، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ائمه محترم جمعه و جماعات ، معتمدین شهر و محلات شهری، تشکل ها ، هیئات مذهبی ، فرهنگی و ورزشی ، هنری و اصحاب رسانه ، مدیران محترم استانی و شهرستانی، کارکنان خدوم شهرداری نجف آباد و تمامی عزیرانی که در طی دوره خدمت در شهر نجف آباد اینجانب را مورد لطف و حمایت قرار داده اند  از حضور شهروندان نجیب و انقلابی نجف‌آباد حلالیت طلبیده و مرخص می شوم. « و من الله توفیق »

عبدالرسول امامی کوپائی

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.