امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

بسم الله الرحمن الرحیم
«جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» (اسرا -۸۱)
“حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است”
دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. مقام معظم رهبری(مدظله)

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فصل شکفتن نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است. مردمانی که در طول تاریخ پر فراز و نشیب این دیار کهن، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند ملی و مذهبی خود نکشیده و همواره و در سخت‌ترین شرایط برای دست‌یابی به جامعه‌ای متعالی تلاش و مجاهدت نموده‌اند.

نهضتی که با رهبری امام خمینی (قدس سره شریف) در پانزدهم خردادماه ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست، هم‌چنان ادامه دارد؛ ادامه دارد تا رسیدن به جامعه‌ای عاری از تبعیض و بی‌عدالتی، فساد و فقر و همۀ آنچه که زیبنده و شایستۀ یک جامعۀ اسلامی نیست.

انقلاب اسلامی در ایستگاه چهل‌ و پنج سالگی، دستاوردهای کم‌نظیر و ارزشمندی در کارنامۀ چهار دهه و اندی مجاهدت و تلاش در حوزه‌های مختلف می‌بیند، اما قطعا روح بزرگ و ملکوتی امام راحل، شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، فراتر از آن نظاره‌گر تلاش همه در ساختن جامعۀ مطلوب برای نجیب‌ترین مردمان جهان هستند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این ایام تاریخی و تبریک و تهنیت آن به پیشگاه ملت شریف ایران، به‌ویژه شهروندان انقلابی و شهیدپرور نجف آباد و برای همه آنان که عاشقانه، دل در گرو سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی دارند، سلامتی و توفیق در خدمت به مردم شریف ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.