امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سامانه نرم افزاری جهت ارائه خدمات ویژه به شهروندان نجف‌آباد راه‌اندازی شد

"چشم شهروند"؛ پل ارتباطی شهرداری و شهروندان

مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و با هدف تسریع در پیگیری و دریافت خدمات از شهرداری سامانه «چشم شهروند»  در دسترس شهروندان عزیز قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مصطفی حیدری با تشریح اهداف و کاربری این نرم‌افزار جامع افزود، چشم شهروند یکی از راه های ارتباطی شهروندان بامرکز 137 شهرداری نجف آباد می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانند در صورت مشاهده مشکلات شهری و یا پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف از قبیل خدمات شهری، عمران، ساخت و ساز، سد معبر، آسیب های اجتماعی و... ، گزارش مشکل و یا پیشنهاد را همراه با عکس به مرکز 137 ارسال نمایند.

حیدری راه اندازی نرم‌افزار جامع چشم شهروند را از مهمترین بخش های تعاملی سامانه 137 شهرداری دانست و گفت: شهروندان گرامی می توانند جهت دریافت نرم افزار  این سامانه به صورت اپلیکیشن اندرویدی و

سامانه تحت وب از طریق لینک  http://cafebazaar.ir/app   از سایت کافه بازار آن را دانلود نمایند.

وی افزود شهرداری نجف‌آباد برای بهبود خدمات عمومی و ارتقاء سطح ارتباطات دو سویه با شهروندان، اقدام به راه اندازی این اپلیکیشن کرده‌  که این این اقدام نه تنها به شهروندان امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت به خدمات شهری دسترسی پیدا کنند، بلکه همچنین فرصتی را برای ارتباط مستقیم با مسئولان شهرداری فراهم می‌کند تا گزارشات خود شامل مشکلات محیطی، نظافت عمومی، نورپردازی معابر، تعمیرات و سایر موضوعات مرتبط با شهر به مسئولین مربوطه ارائه کنند.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد ضمن اشاره به دیگر امکانات این اپلیکیشن افزود، گفت با راه‌اندازی این سامانه، شهروندان شریف نجف آباد برای طرح مسائل و مشکلات شهری به مراجعه حضوری نیاز ندارند و از طریق ارتباط با این سامانه می‌توانند درخواست‌های خود را با مدیران شهری در میان بگذراند و به حل آنها امیدوار باشند. وی افزود اپلیکیشن چشم شهروند متعلق به سامانه ۱۳۷ شهرداری نجف آباد، با هدف شناسایی و گزارش دهی مشکلات شهری در مناطق مختلف شهر، با زیرشاخه های متعدد و متنوعی از خدمات مورد نیاز، این امکان را برای شهروندان فقط اهم کرده است تا ضمن دسترسی به این سامانه، گزارش ها و درخواست های خدماتی خود را از طریق این اپلیکیشن ثبت و به منطقه مربوطه گزارش دهند تا نسبت به پی گیری و اقدام عملی در راستای حل مشکلات مورد تقاضا، صورت گیرد.

حیدری در پایان گفت: نرم‌افزار چشم شهروند شهرداری نجف آباد با دارا بودن سرفصل های ورودی و ثبت درخواست در حوزه های مختلفی نظیر، جمع آوری پسماندها شهری، مشکلات آسفالت معابر و محلات، آب گرفتگی ها، نخاله های ساختمانی، جمع آوری حیوانات شهری، سرویس های بهداشتی، فضای سبز شهری، بوستان های شهری، حصارکشی، سد معبر، و ده ها خدمت دیگر، این بستر را برای شهروندان فهیم نجف آباد در پنج منطقه شهری فراهم می کند تا با ارسال عکس و فیلم از مشکلات محل سکونت خود یا مناطق شهری، نسبت به ثبت درخواست و می گیری های بعدی دریافت خدمات مورد نیاز اقدام کنند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.