امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رییس جهاد کشاورزی نجف آباد گفت:

احداث بیش از ۸ هزار کیلومتر جاده توسط جهاد کشاورزی نجف آباد

رییس جهاد کشاورزی نجف آباد گفت: جهاد سازندگی این شهرستان در سال‌های دفاع مقدس در کنار احداث بیش از چهار هزار کیلومتر خاکریز، سه هزار سنگر، چهار هزار کیلومتر جاده، 700 پل و آبراهه و 400 کیلومتر راه مواصلاتی رتبه اول ایثارگری را در بین مجموعه های مشابه سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا در نجف آباد، علی مطهری رییس جهاد کشاورزی نجف آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه که اقدامات شاخصی مانند ابداع و ساخت پل بشکه‌ای بر روی رودخانه بهمن شیر در زمان حصر آبادان، احداث پل عظیم دوبه‌ای بر روی رودخانه کارون و راه‌اندازی و به کارگیری نیروی زرهی در منطقه عملیاتی آبادان قبل از شکست حصر آبادان را در کارنامه خود به ثبت رسانده، در طی اعزام بیش از ۷ هزار و 500 نیرو به جبهه‌های مختلف، ۲۲۹ شهید، هشت آزاده و نزدیک به 850 جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود احداث سد خاکی بر روی رودخانه بهمن شیر را دیگر اقدامات شاخص جهاد سازندگی نجف آباد در سال‌های دفاع مقدس نامید و اضافه کرد: طراحی و ساخت شناور کم نظیر خضر که قادر به حمل همزمان چهار دستگاه بلدوزر است برای عبور از روخانه اروندرود، راه‌اندازی چهار واحد کارخانه یخ سازی در آبادان، 10 سکوی موشکی و 15 واحد اسکله‌های موقت و کانال نیز در طول این سال‌های با تلاش و مدیریت نیروهای این مجموعه صورت گرفته است.
رییس جهاد کشاورزی نجف آباد همچنین گفت: از مجموع 620 شهید سازمان جهاد کشاورزی استان،۲۲۰ نفر از این مدیریت بوده اند و در این میان نیز چهل و هشت نفر دارای تحصیلات عالیه هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.