امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

شهردار نجف آباد خواستار رعايت ساعات مقرر جمع آوري زباله شد

منتظري شهردار نجف آباد در گفتگويي اختصاصي با سایت خبری شهرداری نجف آباد ضمن اشاره به مرتفع شدن مشكلات بوجود آمده در جمع آوري زباله برخي از مناطق و نقاط شهر خطاب به شهروندان نجف آباد گفت: با توجه به اينكه برخي از شهروندان گرامي زباله هاي خود را در ساعات و روز هاي مقرر بيرون از منزل نمي گذارند، اين امر موجب اختلال در روند جمع آوري زباله و نظافت شهر مي گردد.

وي خاطر نشان كرد شهرداري ناگزير است زباله هايي را كه غير از ساعت هاي مقرر بيرون از منزل گذاشته شده است را جمع آوري نمايد كه اين موضوع مستلزم دوباره كاري و هزينه هاي جمع آوري و نظافت شهر مي گردد.
منتظري ادامه داد با توجه به اينكه درآمد شهرداري ها از عوارض وصولي مردم شهر نجف آباد است همكاري شهروندان و رعايت زمان بندي و ساعات مقرر بر اساس تقويم زباله منتج به كاهش هزينه هاي شهرداري " نظافت و جمع آوري زباله " مي گردد كه در صورت تحقق اين امر شهرداري مي تواند از محل اين صرفه جويي نسبت به اجراي پرو‍ژه هاي عمراني بزرگتر و بيشتري در سطح شهر اقدام نمايد.
شهردار نجف آباد در پايان گفت لازم مي دانم ضمن تشكر از شهرونداني كه با رعايت اين موضوع، فرهنگ بالاي خودشان را نشان مي دهند از تك تك همشهريان خوبمان درخواست كنم كه شهرداري را در ساختن شهري زيبا، تميز و پاك ياري نمايند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.