امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

دیدار با مدیریت مخابرات شهرستان نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 29 تیرماه، محمد مغزی قائم مقام شهردار با اصغر فارقلیطیان مدیر مخابرات شهرستان نجف آباد دیداری بعمل آورد.

در این دیدار که دکتر مهدیه سرمایه گذار میدان میوه تره بار ، دری مشاور شهردار و رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری نیز ایشان را همراهی می کردند، قائم مقام شهردار ضمن تبریک انتصاب فارقلیطیان به این منصب برای ایشان آرزوی توفیق در سمت جدید نمود.

در این جلسه پیرامون مسائل شهر نجف آباد و  موارد تعاملی  بحث و تبادل نظر شد و عنوان شد تعامل بین ادارات شیرینی و حلاوت آن در کام مردم احساس می شود.

فارقلیطیان عنوان داشت با عنایت به افزایش شماره های نجف آباد به بیش از 100،000 شماره و با پیگیریهای انجام شده، مخابرات  نجف آباد به مدیریت مخابرات شهرستان نجف آباد ارتقاء یافته است که از محاسن آن استقلال و اخذ تصمیمات با مدیریت می باشد.

شهرستانهای نجف آباد، کاشان ، خمینی شهر و شاهین شهر در استان اصفهان دارای مدیریت مخابرات شهرستان می باشند.

همچنین مقرر گردید جلسه ای هفته آینده با حضور مدیریت و کارشناسان مخابرات در میدان جدید میوه و تره بار برگزار گردد و پیرامون مباحث مخابراتی و برآورد نیاز 500 خط تلفن برای میدان جدید میوه و تره بار تصمیات لازم لحاظ گردد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۴ دیدگاه
 
ir
محسن | ۲ سال پیش
ساعت ۱.۳۰ دقیقه ظهر تماس گرفتم با امورمشترکین کسی جوابگو نبود ساعت کار ۱۴.۳۰ هست لطفا رسیدگی کنید که ما مجبور نباشیم برای یک سوال بیایم مخابرات .
۰
۰
 
 
ro
Alireza | ۳ سال پیش
سلام خسته نباشید میشه در منطقه اول نجف اباد بوستان زندگی،، اپراتور (دَکل مخابرات) رایتل نصب کنید واقعا سرعت اینترنت ضعیفه
۰
۰
 
 
ir
مهران نیلی | ۴ سال پیش
سلام من یک آشنای قدیمی هستم چگونه میتونم با آقای اصغر فارقلیطیان صحبت کنم 09162671424
لطفا با من تماس بگیرید متشکرم
۰
۰
 
 
ir
مهران نیلی | ۴ سال پیش
آیا شماره تلفن از آقای اصغر فارقلیطیان دارید؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.