امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش اصفهان امروز رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد:

در مدت خدمتم از مردم نجف‌آباد چیزی جز محبت ندیدم

مراسم تکریم از خدمات 16 ساله سید محمد امیری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد روز گذشته در سالن شهید چمران این دانشگاه با حضور جمعی از مدیران استان و شهرستان نجف‌آباد، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه و معتمدین شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.

نکته قابل‌توجه در این مراسم اینکه برخلاف اعلام قبلی و متن دعوت‌نامه‌ها قرار بود سرپرست جدید این دانشگاه نیز معرفی شود که آیین معارفه تنها به تکریم از خدمات دکتر امیری تبدیل شد.

در این آیین ابتدا رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در سخنانی خدمات 16 ساله سید محمد امیری را منشأ تحولات بزرگی برشمرد وگفت: قدرت، توانمندی، مدیریت خوب و استعداد ایشان این دانشگاه را به یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور تبدیل کرده است به‌طوری‌که بارها در مجامع علمی و دانشگاهی رتبه‌های نخست به دانشگاه آزاد اسلامی نجف آبا تعلق‌گرفته است. وی افزود: تمام پست‌ها و مقام‌ها روزی به پایان خواهند رسید چیزی که باقی می‌ماند پرونده اعمال انسان است که توشه راه وی می‌شود.

بهترین مسئولیت‌ها در کشور مسئولیتی است که در محیط علمی باشد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی در ادامه با اشاره به توأم بودن علم و تهذیب اظهار داشت: دانشگاه فقط مرکز علم نیست بلکه علم باید با تهذیب و تزکیه همراه باشد زیرا نتیجه همراه نبودن علم و دانش با تزکیه می‌شود داعش و گروه‌های تروریستی، تهذیب در کنار علم اجازه نمی‌دهد مردم بی‌گناه کشته شوند. وی افزود: استاد و دانشجو باید مهذب باشند تا محیط دانشگاه چهره خداپسندانه بگیرد.
** در مدت خدمتم جز محبت از مردم نجف‌آباد چیزی ندیدم

در ادامه مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به خدمت 16 ساله خود در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد اشاره کرد وگفت: در دی‌ماه سال 79 که مسئولیت این دانشگاه را پذیرفتم هم نگران بودم وهم خوشحال، نگرانی از این‌که شاید نتوانم آن‌گونه که حق مردم شریف نجف‌آباد است خدمت کنم و خوشحالی به خاطر اینکه مردم و معتمدین این شهر پشتوانه‌ای برای دانشگاه بودند. وی افزود: اعتقاد داشتم که دانشگاه باید ضمن حفظ وضعیت موجود توسعه نیز داشته باشد بر همین اساس تمتم سعی و تلاشم را به کار گرفتم و خوشبختانه دانشگاه به جایگاه بسیار خوبی رسید.
سید محمد امیری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با وسعت هزار و سیصد هکتار، بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی است و بر اساس آخرین رتبه‌بندی پایگاه‌های علمی بین‌المللی از میان تمامی دانشگاه‌های کشور، رتبه چهارم را از آن خودکرده است. وی در پایان با قدردانی از حمایت مردم و مسئولان شهرستان ویژه نجف‌آباد گفت در مدت خدمتم جز محبت از مردم نجف‌آباد چیزی ندیدم قطعاً اگر این همت و همدلی نبود دانشگاه آزاد به این جایگاه دست پیدا نمی‌کرد.

خبرنگار:عباس چیوایی


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.