امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مدیر انفورماتیک شهرداری

ارایه خدمات الکترونیک جهت پرسنل و شهروندان محقق شد

مهندس بهروزسیاه کمری  ابراز داشت: به حول و قوه الهی با توجه به حمایت و عنایت شهردار محترم و قائم مقام و معاون اداری مالی شهرداری نجف آباد در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی در راستای تحقق شهرداری الکترونیک

پس از تجهیز بستر شهرداری به دستگاههای امنیتی، از این پس شاهد ارائه خدمات الکترونیک خواهیم بود.
سیاه کمری که با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری سخن می گفت افزود: در حال حاضر آماده ارائه سه نوع خدمت در همین راستا برروی درگاه الکترونیکی شهرداری هستیم که به مرور و در طی سه مرحله اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت .

ایشان ضمن قدردانی از پرسنل زحمت کش شهرداری بخصوص آقای مهندس نوید صادقیان که در زمینه تحقیق و تهیه بهترین دستگاههای امنیتی شبکه و آقای مهندس امید قاهری که در زمینه تولید نرم افزارهای تهیه شده گام برداشتند تشکر نمود و به شهروندان محترم این مژده را داد که با هماهنگیها و دید انفورماتیکی شهردار محترم منتظر اقدامات الکترونیکی بعدی در شهرداری در راستای تحقق شهرداری الکترونیک باشند.


خدمات الکترونیکی :
1- تحقق رویت فیش حقوقی پرسنل شهرداری برروی درگاه الکترونیکی
با توجه به تهیه زیرساختهای امنیتی لازم برروی شبکه شهرداری امکان رویت فیش حقوقی پرسنل از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری برای پرسنل محترم شهرداری فراهم گردید . این امکان با توجه به تعداد پرسنل بالای خانواده بزرگ شهرداری و به منظور صرفه جویی در چاپ انبوه فیش حقوقی که تقریباً یک روز کاری از وقت پرسنل انفورماتیک شهرداری صرف این امر می شد و همچنین در راستای ارائه بستر خدمات الکترونیکی فراهم گردید.
شایان ذکر است از این طریق پرسنل محترم می توانند کلیه فیش های حقوقی ماهیانه خود از بدو استخدام تاکنون را رویت فرمایند.

2-رویت سابقه عوارض خودرو: این سامانه که توسط پرسنل واحد انفورماتیک شهرداری در راستای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان تهیه گردیده برای شهروندان محترم که در شهرداری نجف آباد اقدام به پرداخت عوارض خودرو نموده اند این امکان را فراهم می آورد که بتوانند سابقه پرداخت عوارض سالیانه خودرو خود را براساس سالهای پرداختی مشاهده نمایند.
3-رویت سابقه عوارض سالیانه کسب و پیشه : یکی دیگر از اقداماتی که در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان محترم در واحد انفورماتیک شهرداری صورت گرفته عبارتست از سامانه عوارض کسب و پیشه که در این سامانه کلیه اطلاعات پرداختی عوارض که توسط کسبه محترم شهر صورت گرفته قابل رویت می باشد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
۱ دیدگاه
 
ir
سيدهاشم ميري | ۱۰ سال پیش
با سلام و خدا قوت به همه كاركنان شهرداري ازاينك زحمت كشيديد و اين خدمات الكترونيكي را روي سايت قرار داديد كمال تشكر را داريم وانشاء الله كه در همه كارها موفق باشيد با تشكر ميري از فضاي سبز
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.