امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بخش خصوصی در نجف آباد

بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بخش خصوصی در نجف آباد
درجلسه شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری که یکم شهریور ماه در دفتر شهردار برگزار شد، مهمترین پیشنهادات ارائه شده توسط بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در پروژه های مختلف شهری از جنبه های مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این نشست که با حضورآسیابانی ریاست شواری اسلامی شهر، حاج صادقیان، پزشکی ، اله آبادی و خانم خسروی از اعضای شورای اسلامی شهر ، منتظری شهردار نجف آباد، مغزی قائم مقام، احمدی معاون شهرسازی، شهیدی مدیر دفتر سرمایه گذاری،رضایی مدیر روابط عمومی، فردوسی مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی و رضایی از دفتر مشارکتها به مدت چندین ساعت ادامه داشت، پیشنهاداتی مانند سرمایه گذاری در محور تفریحی بوستان زندگی، یک مجموعه خدماتی در خیابان 17 شهریور، ایجاد شهربازی سرپوشیده در پارک کوهستان و راه اندازی یک موزه تخصصی بزرگ در یکی از اماکن تاریخی شهر مورد تجزیه و تحلیل حاضرین قرار گرفت.

چکش کاری دقیق جزئیات پیشنهادات مشارکتی
پیشنهادات ارائه شده توسط بخش خصوصی، پیش از این توسط دفتر مشارکت ها و امور سرمایه گذاری شهرداری مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته و کارشناسان این دفتر طی نشست مذکور، به صورت دقیق در خصوص نقطه نظرات مطرح شده اعضای شورای عالی پاسخ‌گو بودند.
لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر گردید تا برخی از زمینه های مشارکت بخش خصوصی، به زودی به صورت فراخوان عمومی اعلام شده تا با طی شدن تمامی مراحل قانونی لازم، زمینه عقد قرارداد نهایی با سرمایه گذار منتخب فراهم گردد.
صدور مجوز برای مشارکت بخش خصوصی، میزان آورده ریالی طرفین قرار داد، چگونگی مشارکت شهرداری در مراحل مختلف اجرای پروژه و نحوه بازگشت سرمایه گذاری صورت گرفته از جمله مواردی هستند که معمولا در نشست های شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.