امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

حادثه برای کارگر جوان

هشدار: این گزارش حاوی تصاویر دلخراش است

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد سه شنبه 30 آذرماه، در پی گزارشی به سامانه 125 مبنی بر گیرکردن دست یک فرد در دستگاه پرس کارخانه یی ، بلافاصله تیم نجات ایستگاه شماره 4 به محل اعزام شد.


حسن مطوری مدیر روابط عمومی سازمان در توضیح این خبر گفت: ساعت 8:36 روز گذشته در پی تماس با ستاد فرماندهی مبنی بر وقوع حادثه گیرکردن دست فرد در چرخ دنده دستگاه پرس ، آتش نشانان به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی منتظریه اعزام شدند .
مطوری افزود: متصدی 22 ساله بدون رعایت نکات ایمنی و عدم وجود حفاظ در دستگاه مذکور اقدام به کار با دستگاه پرس می کند که هنگام کار، آستین لباس این فرد به چرخ دنده دستگاه گیر کرده و باعث کشانده شدن دست راست وی به داخل دستگاه می شود.


وی ادامه داد: ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه توسط تجهیزات نجات دست فرد را از دستگاه خارج و مصدوم را به مامورین اورژانس تحویل دادند که متأسفانه براثر این حادثه دست راست این کارگر جوان از ناحیه بازو قطع شد.
مطوری در پایان با اشاره به وقوع حادثه های مشابه در سال های اخیر به دلیل عدم استفاده از لباس کار مناسب و عدم اصول ایمنی در محل کار، خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی توسط مدیران و پرسنل کارخانه ها و کارگاه ها شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.