امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آخرین ماه سال و جلسه ای برای ماه نخست سال

آخرین ماه سال و جلسه ای برای ماه نخست سال

قائم مقام شهردار از برگزاری جلسه ستاد نوروزی شهرداری و کمیته زیباسازی در تاریخ سوم اسفند ماه با حضور نمایندگانی از شورای اسلامی شهر و مدیران مجموعه های مرتبط و کمیته های ستاد نوروزی  و برنامه ریزی و استقبال از نوروز 96 خبر داد.


محمد مغزی قائم مقام شهردار در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، از اهتمام مجموعه شهرداری همانند سالهای گذشته در خصوص استقبال از بهار96 خبر داد و عنوان داشت شهرداری نجف آباد با تعیین کمیته های نظیر کمیته اسکان، حمل و نقل، اطلاع رسانی، فرهنگی و گردشگری، نظارت و عمران، حراست و امنیت، ایمنی ، آمار و اطلاعات و تعیین شرح وظایف این کمیته ها به پیشواز بهار 96 رفته است.
وی از باغ بانوان بعنوان محل ستاد اسکان نوروزی شهرداری نام برد و ابراز داشت همچون سنوات قبل کیوسکهای راهنمایی مراجعین در مبادی ورودی و خروجی نجف آباد به ارایه خدمات به مسافرین نوروزی خواهند پرداخت.
قائم مقام شهردار با ذکر رشد 30 درصدی اسکان مسافرین در سال 95 نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری کرد ضمن تعامل با هلال احمر، آموزش پرورش و سایر ادارات و نهاد ها مسافرین با خاطری خوش از اقامت و گذر از نجف آباد یاد نمایند.

شکوفایی شکوفه تا شکوفه
معاون اداری مالی شهرداری همچنین از برگزاری جشنواره شکوفه تا شکوفه در نوروز 96 سخن گفت و عنوان داشت این نام با توجه به شکوفه های بادام و انار و ولادت حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در این ایام برگزیده شده است و سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری با برگزاری برنامه های متنوع در هفت برج خارون، پارک فرهیختگان، سالن شهروند، تورگردشگری و کارناوال شادی، جشن سبزه ها از یکم تا یازدهم فروردین 1396، تقویم نوروزی خود را تکمیل کرده است.



قائم مقام شهردار همچنین از طراحی بنرهای تبریک عید، معرفی شهر، معرفی نقاط گردشگری، راهنمای مسافرین و جهت نما، ستاد اسکان، چادرزدن در پارک ممنوع و... در این ایام نام برد و عنوان داشت مواردی مانند تهیه و توزیع سی دی های گردشگری، بروشور گردشگری، نقشه گردشگری، بروشور اماکن تاریخی، بسته کودک ، نشریه اطلاع رسانی، نقشه اندروید نجف آباد نیز در برنامه این ایام جهت توزیع گنجانده شده اند.
وی همچنین از عزم مناطق شهرداری به موازات تسریع در پروژه های عمرانی گام ششم در نصب المانهای نوروزی، زیباسازی پارکها، نورپردازی خیابانها، رنگ آمیزی دیوارها ، رنگ آمیزی جداول و جدول گذاری ، خطوط عابر پیاده، آسفالت ، رفع نازیباییهاو..نام برد و از مردم عزیز تقاضا نمود در حفظ و نگهداری المانها ، نقاشیهای دیواری و موارد نوروزی کوشا باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.