امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه و بازدید تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  پتجشنبه 24 فروردین ماه، جلسه میدانی تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی در محل پروژه باحضور مهندس منتظری شهردار نجف آباد برگزار گردید.

در این جلسه که مهندس فاضل معان و فنی و عمرانی، پیمانکار و جمعی دیگر از مدیران شهرداری حضور داشتند، مباحث تسریع برنامه ریزی و اصلاح آن، خاکبرداری از دو جبهه،تسریع در روند امور پروژه در جهت رفاه شهروندان، مباحث زیباسازی و ایمنی نظیر گاردریل و ... مورد بحث و تبادل نظر واقع شد.

پس از جلسه مهندس منتظری شهردار از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی  و بخشهای مختلف آن بازدید نمود و شنوای توضیحات مسئولین و مدیران مرتبط بود .

مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:« این تقاطع یکی از ورودی و خروجی های پر تردد شهر با خط کمربندی جنوب که بعضاً بخشی از بار ترافیکی غرب شهرستان و استان را متحمل می شود، این نقطه را حائز ویژگی های منحصر به فردی کرده به طوری که سالیانه شاهد بروز تصادفات متعددی در این مسیر هستیم.»

وی از موافقت در خصوص عبور خط کمربندی به زیر تقاطع با برگزاری جلسات فشرده و بعضاً پرتنش خبر داد که این امر کم نظیر در جلوه بیشتر وروردی شهرنجف آباد مؤثر خواهد بود.
منتظری ادامه داد:« تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی بر طبق قرارداد منعقد شده با سازمان همیاری های شهرداری های استان اصفهان و با پیش بینی اعتبار اجرایی 12 میلیارد تومان و برنامه ریزی صورت گرفته و تقویم زمانی به کار خود ادامه می دهد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.