امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام داشت:

هرس ۷هزار درخت در یک ماه

هرس ۷هزار درخت در یک ماه

مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: کار هرس بیش از هفت هزار اصله درخت در نقاط مختلف منطقه انجام شده و همزمان شاهد 4800متر مربع علف زنی و بیش از ۱۸هزار و پانصد متر مربع چمن زنی بوده ایم.
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام داشت: اجرای هفتصد و پنجاه متر آماده سازی باغچه و علف زنی در باغ بانوان، جمع آوری نزدیک به هزار و پانصد پرچم رنگی از سطح معابر اصلی و فرعی، آ‌ماده سازی رفیوژ بلوار طالقانی جهت اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، تسطیح هفتصد متر از بلوار آیت نجف آبادی برای کاشت گل و اجرای دال گذاری و بلوک چینی در ورودی پارک آبشار از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت محسوب می شوند.

ربیعی از انجام ۸۰سرویس خاکریزی طی این مدت در راستای تکمیل پروژه های عمرانی مختلف خبر داد و گفت: انتقال 135 سرویس انواع ضایعات از نقاط مختلف منطقه، اجرای بیش از سیصد متر مربع بلوک فرش،بیش از پانصد متر جدول گذاری، پانزده متر کانیو گذاری، سیصد متر مکعب خاکبرداری، بیش از هزار و صد متر حفاری در کنار دویست متر لوله گذاری در مسیر تکمیل شبکه آبیاری فضای سبز در زمره دیگر فعالیت های شاخص یک ماه اخیر محسوب می شوند.

 کاشت 35هزار گل در یک ماه اخیر

مدیر اولین منطقه شهرداری از کاشت نزدیک به نهصد متر مربع چمن در یک ماه اخیر خبر داد و بیان داشت: طی همین مدت در حدود ۳۵هزار گلدان گل در سطح معابر اصلی، پارک ها و مجموعه های دیگر شهرداری کاشته شده و در ۳۷۰۰متر نیز شاهد عملیات گل کاری بوده ایم.


جلال ربیعی پیرامون دیگر فعالیت های صورت گرفته در منطقه تحت مدیریتش اعلام کرد: اصلاح دریچه های آب و فاضلاب در محدوده راهنمایی و رانندگی، اصلاح جداول خیابان شریعتی، اصلاح پیاده رو در میدان حضرت امام، نصب گارد در مقابل یادمان شهدا به منظور کنترل بهتر تردد، شست و شوی قبور شهدا در روزهای پنج شنبه، تخریب پیاده روهای خیابان امام شرقی در راستای تکمیل طرح تعریض آن و آماده کردن هفتصد متر مربع از فضای سبز میدان حضرت امام از دیگر موارد قابل ذکر محسوب می شوند.
کاشت ۱۲۰متر چمن رول در محل خزانه، پیگری موارد ارجاعی سامانه 137، رفع روزانه معایب برقی اعلام شده در اماکن عمومی و پارک ها، انجام روزانه نظافت سرویس بهداشتی پارک های لاله و بوستان خدمت در کنار ميدان آزادگان، اجرای آجر قرنیز در محل یادمان شهدا، تخریب جدول فرسوده در بلوار استقلال و تکمیل لوله کشی تاسیسات سرویس بهداشتی پارک لاله از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه یک نجف آباد محسوب می شوند.

شست و شوی 56هزار متر از جداول منطقه یک
مدیر اولین منطقه شهرداری نجف آباد اظهار داشت: در راستای زیباسازی معابر شهری طی یک ماه اخیر نزدیک به پنجاه و شش هزار متر از جداول معابر اصلی و فرعی منطقه شست و شو شده و همزمان ۲۲۰۰متر از جداول نیز رنگ آمیزی شده است.


ربیعی از انجام ۳۹هزار متر لایروبی در نقاط مختلف منطقه خبر داد و اضافه کرد: 3400متر مربع خاکریزی، بیش از پنجاه مورد دال گذاری، بیش از هزار و دویست متر عملیات تسطیح معابر، انجام ۵۴۰ مورد گودبرداری جهت نصب پرچم در گلزار شهدا، اجرای عملیات خاکریزی و تسطیح در بلوارهای طالقانی و استقلال به منظور کاشت گل، حذف نزدیک به ۲هزار متر از فضای سبز خشک شده در بلوارهای طالقانی و دفاع مقدس در کنار اجرای چهل متر دیوار بتنی در خیابان امام شرقی و نزدیک به پنجاه متر بلوک چینی در بلوار استقلال طی یک ماه اخیر انجام شده اند.
۲هزار متر مربع خاکبرداری در خیابان شادی، لکه گیری بلوک فرش خیابان منتظری جنوبی، قدس مرکزی و چهار راه شهرداری، آسفالت لوله عرضی بلوار فجر به مساحت پنجاه متر مربع، لکه گیری جداول ورودی باند کندروی بلوار استقلال و قسمت ورودی میدان حضرت امام، اجرای شصت متر مربع آسفالت در بخش تعریض شده ورودی خیابان آبشار از دیگر اقداماتی هستند که طی یک ماه اخیر در سطح منطقه یک شهرداری نجف آباد انجام شده اند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.