امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

شست و شوی ۶هزار متر جدول در دو هفته

شست و شوی ۶هزار متر جدول در دو هفته
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی دو هفته اخیر و در راستای زیباسازی محیط شهر، نزدیک به شش هزار متر جدول در نقاط مختلف منطقه از جمله هر دو باند بلوار الغدیر، باند های رفت و برگشت بلوار آزادگان و میدان معلم به همراه ورودی و خروجی های آن شست و شو شده است.


حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این مطلب افزود: نصب تابلوی ورودی منطقه از سمت بلوار گلدشت، شست و شوی تمامی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه به همراه تابلوهای ترافیکی خیابان های معلم، ویلای شمالی و جنوبی و امام علی در کنار تحویل ۲۲۰ لیتر شوینده جهت شست و شوی جداول از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


عزیزخانی بیان داشت: رنگ آمیزی کیوسکهای اتوبوسرانی، محوسازی دیوار نویسی صورت گرفته در خیابان های منطقه سه ، بارگیری روزانه ۲سرویس انواع ضایعات از سطح معابر اصلی و فرعی و رنگ آمیزی جداول کنار کانال خیابان باهنر از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند
۷۴۰ متر مربع رنگ آمیزی دیوار در پانزده روز
مدیر سومین منطقه شهرداری نجف آباد پیرامون شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در پانزده روز اخیر اظهار داشت: به منظور زیباسازی هر چه بیشتر محیط شهر، در این مدت شاهد اجرای بیش از هفتصد متر مربع رنگ آمیزی دیوار در منطقه بوده ایم که در این میان خیابان منتظری شرقی با یکصد و هفتاد، دیوار بلوار امام علی با ۱۴۰ و خیابان پاسداران با ۱۲۰ متر مربع بیشترین سهم را داشتند.
حسین عزیزخانی از رنگ آمیزی صد متر مربع از دیوار خیابان ایثار به عنوان بخش دیگری از اقدامات انجام شده یاد کرد و گفت: خیابان تندگویان، بلوار آزادگان، بلوار امام علی و ورودی خیابان معلم در کنار بخشی از دیوار نزدیک به کوهسار شرقی از دیگر موارد انجام شده هستند.


 پاکسازی زمین های بایر شرق بلوار طالقانی و غرب بلوار آزادگان، آذین بندی معابر اصلی و فرعی به مناسبت های مختلف، نظافت روزانه بلوار دانشگاه و طالقانی، بارگیری نخاله های ساختمانی، نظافت و بارگیری منظم زباله های شهرک کاوه به همراه نظافت و بارگیری زباله محدوده شنبه بازار و کانال جنوب بلوار باهنر از دیگر بخش های عملکرد شهرداری منطقه سه در این بازه زمانی محسوب می شوند.
انتقال ۵۷ سرویس ضایعات و نخاله از سطح منطقه
حسین عزیزخانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در پانزده روز گذشته نزدیک به پنجاه و هفت سرویس انواع ضایعات و نخاله از سطح معابر اصلی و فرعی منطقه بارگیری و به سایت دفن بیست منتقل شده که در این میان پاکسازی دو هزار متر از خیابان خاکی جنب تسویه خانه سابق که با انتقال چهل سرویس ضایعات همراه بود، بیشترین سهم از این کار را به خود اختصاص داده است.


عزیزخانی از بارگیری چهار سرویس از نخاله های کوثه ایثار خبر داد و بیان کرد: بارگیری سیزده سرویس خاک از پارک فرهنگیان، جمع آوری نخاله های خیابان ولیعصر، بارگیری ضایعات محدوده کوهسار شرقی و غربی، بارگیری و دفن بهداشتی پانزده لاشه سگهای تلف شده در سطح منطقه، هرس درختان در معابری مانند دستغیب، محدوده چهارصد دستگاه، صدوقی، رجایی، بلوار ولیعصر، میر احمدی، بلوار امام علی و خیابان های ۱۲۹ و ۱۲۸ از دیگر کارهای انجام شده در دو هفته اخیر محسوب می شوند.
حسین عزیزخانی گفت: همانند گذشته رسیدگی و اجرای نظافت در فضای سبز پارک ها و بلوارهای منطقه از اولویت های کاری این مجموعه به شمار می آید به طوری که در هفته های اخیر شاهد اقداماتی مانند نظافت و هرس درختان پارک سه قلوها، خیابان های سوم، چهارم، پنجم و ششم والفجر، بلوار باهنر، بخش هایی از بلوار الغدیر و خیابان بهاران بوده ایم.

اجرای تعمیرات ست ورزشی بلوار گاز و پارک سه قلوها، نظافت پارک های سطح منطقه، رفع عیب لوله های آبیاری پارک جنگلی محدوده چهارصد دستگاه و نظافت منظم معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات انجام شده در سومین منطقه شهرداری محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.