امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

عملکرد منطقه سه شهرداری نجف آباد /اسفند96 و فروردین 97

وضعیت رفت و روب اسفندماه در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی آخرین ماه سال گذشته بیش از بیست و هفت میلیون متر مربع رفت و روب در سطح معابر اصلی و فرعی این منطقه انجام شده و بیش از ۵۴۰تن انواع پسماندهای خانگی نیز از سطح منطقه جمع آوری و به سایت دفن بیست منتقل شده است.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری مجموع زباله های حمل شده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در اسفند ماه سال گذشته را حدود23هزار کیلو برآورد کرد و افزود: چهل مورد بارگیری لاشه حیوانات، شست و شوی تابلوها در دویست فقره، جابه جایی و اصلاح ۲۰ نیوجرسی در کمربند شمالی شهر و نصب ۳۰ مورد تابلوی اسامی خیابان ها از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت محسوب می شوند.

اجرای ۶۰هزار متر رنگ آمیزی جداول
عزیزخانی همچنین در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای زیباسازی محیط شهری منطقه سه در آخرین ماه سال گذشته اذعان داشت: هشتاد هزار متر طول از جداول معابر اصلی و فرعی شست و شو گردید و در مورد حدود ۶۰هزار متر دیگر نیز کار رنگ آمیزی تکمیل شد. همزمان شاهد رنگ آمیزی ۳۵ ایستگاه اتوبوس واحد در سطح شهر نیز بودیم.
مدیر سومین منطقه شهرداری با اشاره به استقرار کانکس نوروزی در منطقه اضافه کرد: بدین منظور نزدیک به ۲۵سرویس خاک به محل پیش بینی شده منتقل گردید و با استفاده از دویست عدد بلوک، زیرسازی مورد نظر انجام شد. چهار کارگر منطقه نیز وظیفه بارگیری و نصب المان های نوروزی را بر عهده داشتند.

لایروبی ۲۷هزار متر جوی آب
عزیزخانی در خصوص دیگر فعالیت های صورت گرفته در منطقه تحت مدیریتش طی اسفند ماه سال گذشته خاطر نشان کرد: انجام بیست و هفت هزار متر لایروبی، جمع آوری ۴۰۰تن انواع نخاله ساختمانی از سطح شهر، تسطیح زمین های بایر در کمربندی غربی حدفاصل میدان دانشجو تا گلدشت به میزان ۵۰هزار متر مربع، رنگ آمیزی ۱۳۳ پایه برق دوازده متری در کنار بیش از ۳۲۰ پایه برق سه متری از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.
مدیر سومین منطقه شهر نجف آباد با اشاره به رنگ آمیزی ایستگاه کنترل خطوط اتوبوسرانی در بلوار باهنر به میزان ۳۰متر مربع و رنگ آمیزی 38 پایه پرچم طی این بازه زمانی اضافه کرد: در خیابان کنار ایستگاه پمپاژ آب و کوچه کنار جایگاه سی ان جی نیز به ترتیب شاهد جمع آوری و انتقال 25 و ۳۰ هزار کیلوگرم نخاله ساختمانی بوده ایم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.