امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات خاکبرداری موسسه خیریه پیام مهر ایزدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه سوم مردادماه 1397 ، مقارن با سالروز میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات خاکبرداری موسسه خیریه پیام مهر ایزدی در محل زمین با زیربنا 5400 مترمربعی واقع در نجف آباد، میدان بسیج، روبروی اداره اطلاعات (ابتدای بلوار به سمت دانشگاه آزاد اسلامی) با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهر و شهرستان برگزار گردید.


از مهمترین اهداف ایجاد این موسسه پنج طبقه می توان کمک به ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، هنری و علمی مردم شهید پرور نجف آباد و تامین نیازمندیهای فرهنگی، اجتماعی آنان در حد میسور و تقویت بصیرت و معرفت دینی با تاکید بر حفظ، توسعه، نشر و امتنان از ارزشهای انقلاب اسلامی و اهداف فرهنگی مصوب در قانون اساسی، توسعه سرمایه اجتماعی و رشد معنوی منطقه برمبنای ارزشهای انقلاب اسلامی و ایجاد شرایط برای انجام تفریحات سالم و انجام فعالیتهای علمی، آموزشی و اجتماعی کارآفرین برای جامعه ولایی شهرستان نجف آباد می باشد.
ریاست هیأت مدیره موسسة خیریه: سردار لشکر دکتر مصطفی ایزدی و اعضای هیأت مدیره عبارتنداز: مهندس حسن ایزدی( نایب رئیس هیأت مدیره - خیر) دکتر مرتضی ایزدی، ایرج ایزدی، عبدالمحمود ایزدی و دکتر نعمت ا... ایزدی به عنوان بازرس می باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.