امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری برعمکرد منطقه چهار / انتهای تیرماه

کاشت ۳۵۰۰گل در منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر نزدیک به 2700 گلدان نسترن و هفت رنگ در بلوار مطهری در کنار هشتصد گلدان از همین نوع گل ها در پارک شهید نورمحمدی این منطقه کاشته شده است.


قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از آماده سازی خاک بلوار ورودی منطقه حدفاصل سه راهی اصلی تا میدان توحید به عنوان دیگر اقدام انجام شده یاد کرد و بیان داشت: علف زنی و جمع آوری علف های هرز بلوارهای منتظری، انقلاب، مطهری، پلیس راه و پرستار در کنار بخش هایی از پارک فیروزه به همراه حذف و انتقال تعدادی از درختان خشک شده در بلوار طالقانی از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


مومنی همچنین به اجرای برنامه منظم و زمانبندی شده نظافت و رفت و روب معابر اصلی نقاط مختلف منطقه اشاره داشت و گفت: لایروبی خیابان ها در نقاطی مانند دوم تا پنجم غربی، دوازدهم تا بیست وچهارم، چهارم تا هفتم در کنار بلوار چناران از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت هستند.
اجرای ۲ دوربرگردان
مومنی بخش دیگری از سخنان خود را به اجرای برخی اصلاحات هندسی در نقاط پرتردد منطقه اختصاص داد و افزود: در بلوارهای امام رضا، انقلاب و میدان شورا انجام این اقدامات در دستور کار شهرداری قرار گرفته که در خصوص برخی کار به مرحله آ‌سفالت رسیده و در بعضی نیز عملیات عمرانی شامل تخریب رفیوژ و اجرای جدول و علائم ترافیکی همچنان ادامه دارد.
مومنی به اجرای سپتیک در پارک فیروزه نیز اشاره داشت و اظهار کرد: در این طرح علاوه بر ظرفیت قابل توجه مخزن اصلی و چاه های جذبی آن، یک چاهک لجن گیر نیز به منظور جلوگیری از ورود گل و لای روان آب های سطحی در نظر گرفته شده و با ادامه روند فعلی به زودی شاهد تکمیل این طرح خواهیم بود.


اجرای قطعه بتنی یو شکل در مسجد امیر المومنین و بلوار چناران، لکه گیری آسفالت در بلوار شاهد، اصلاح و ترمیم جداول بهار ششم در خیابان آزادی، ادامه عملیات عمرانی در بلوار امام رضا شامل تسطیح و غلطک زنی، آسفالت دوربرگردان میدان شورا، اصلاح جوی و جدول در بوستان ۲۳ بلوار انقلاب و پارک بوستان بهشت، تسطیح و ریگلاژ در گلستان های ۲۳ تا ۴۲ و اصلاح کانیو در بهار۲۱ خیابان آزادی از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری منطقه چهار در هفته های اخیر هستند.
انجام ۱۵۰متر لوله گذاری
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد از سرکشی منظم به زیرساخت های مربوط به آبیاری تحت فشار فضای سبز منطقه و تعویض قطعات مورد نیاز خبر داد و گفت: همزمان با اجرای مراحل مختلف بلوار امام رضا و به منظور جلوگیری از تخریب مجدد آسفالت آن، به کمک بیل مکانیکی عملیات حفاری و لوله گذاری انتقال آب در این مسیر به همراه خیابان خیام با مجموع طول یکصد و پنجاه متر انجام گرفته است.


مومنی از نصب پمپ جدید و تعویض لوله های چاه ظفر در کنار رفع عیب از چاه صالح آباد خبر داد و گفت: علف زنی بلوار پلیس راه، حذف گل های قدیمی در بلوار چناران و پارک شهید نورمحمدی، تکمیل ظرفیت استخر ذخیره آب گلستان شهداء، حذف پاجوش درختان در نقاط مختلف منطقه به همراه جمع آوری و دفن بهداشتی چندین لاشه سگ ولگرد از دیگر کارهای صورت گرفته در بازه زمانی هفته های اخیر هستند.
اجرای لوله کشی قطره ای در بلوار منتظری، چمن زنی در پارک های فیروزه، سه قلو و کتاب، نصب دو پایه روشنایی در گلستان شهدا و انجام تبلیغات محیطی در سطح منطقه در مناسبت های مختلف از دیگر کارهای انجام گرفته هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.