امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آئین رونمایی ۱۰۰میلیونی کتاب جدید شهرداری

پیش از ظهر 21 مردادماه و همزمان با نشست مجمع نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان و شورای اداری شهرستان نجف آباد در سالن شهروند ، از هشت هزار و پانصدجلد کتاب خریداری شده سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این آئین معاونان استاندار اصفهان، مدیران کل، نمایندگان مردم شهرستان های اصفهان، نجف آباد و تیران و کرون در مجلس، امام جمعه، فرماندار ،جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اداری شهرستان نجف آباد حضور داشتند، محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در حاشیه این مراسم گفت: طی سال جاری بیش از دو هزار عنوان کتاب جدید به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان خریداری و به شش کتابخانه زیر مجموعه شهرداری اضافه می شود.


مغزی رئیس هیئت مدیره سازمان رفاهی تفریحی خاطر نشان کرد: این تعداد کتاب در موضوعاتی مانند کمک درسی و آموزشی، کمک تخصصی انسانی، علوم انسانی، تخصصی کودک و نوجوان و علوم اجتماعی و هنر خریداری شده اند.
معرفی منتخبی از آثار نویسندگان شهرستان در موضوعات مختلف، دیگر بخش مراسم این روز را تشکیل می داد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.