امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری بر عملکرد منطقه یک / شهریور ماه 97

اجرای ۵۰۰تن آسفالت در اولین منطقه
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از پانصد تن آسفالت در نقاط مختلف منطقه اجرا شده که بیشترین حجم آن مربوط به کوچه کیان و فرعی های متصل به آن با سیصد تن و کوچه حری با حدود ۱۵۰ تن بوده است.


جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به مصرف نزدیک به ۱۰ تن آسفالت در بخش لکه گیری معابر و اجرای سرعت گیر های ایمن در منطقه گفت: سی تن آسفالت برای بهسازی برخی معابر استفاده شده و ۱۰ تن دیگر هم برای اجرای راستگرد بلوار ولیعصر به خیابان شیخ بهایی مورد استفاده قرار گرفته است.


ربیعی از انجام دویست و پنجاه متر مکعب خاکبرداری در خیابان ملک الشعرای بهار در راستای بهسازی این مسیر خبر داد و افزود: اصلاح دوازده متر جدول و بلوک فرش توسط واحد امانی، نصب سه دریچه فلزی، دویست متر مکعب خاکبرداری در خیابان بوستان، هرس ۳۰۰ درخت در بلوار طالقانی، نظافت منظم پارک ها و میادین در کنار سرویس های بهداشتی موجود در این نقاط از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت هستند.


اجرای ۸۰هزار متر مربع چمن زنی
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در ادامه سخنان خود به انجام نزدیک به هشتاد هزار متر مربع چمن زنی در این هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: در کنار هزار متر علف زنی در بلوار شهید حجتی و همین میزان در بلوار دفاع مقدس، طی همین بازه زمانی نزدیک به ۸هزار گلدان انواع گل شامل آهار، جعفری، نسترن، نازگوشتی، داودی و گازانیا در نقاط مختلف منطقه کاشته شده که در این میان کاشت دو هزار آهار و بیش از هشتصد جعفری در گلستان شهدا بیشترین سهم از این میزان را به خود اختصاص داده است.


جلال ربیعی از گل های جعفری و آهار با ۲۷۰۰ و ۲۶۰۰ گلدان به عنوان بیشترین نوع گل های کاشته شده در این مدت نام برد و اظهار داشت: سم زنی درختان در بلوارهای طالقانی، حجتی، فجر و دفاع مقدس در کنار چهارصد متر لوله گذاری در خیابان امام خمینی، اتصال شبکه آبیاری فضای سبز به شبکه خیابان امام خمینی. علف زنی باغچه های گل در باغ بانوان و بوستان خدمت به همراه پانصد متر علف زنی در بلوار ولیعصر از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.


ربیعی خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی جداول چهار راه مسجد امیر المومنین در خیابان شیخ بهایی جنوبی، سیصد متر هرس درختان و شاخه بری در بلوار طالقانی، انجام ۱۰ مورد رفع عیب در شبکه آبیاری فضای سبز، بیش از دو هزار متر مکعب خاکبرداری در خیابان فرهنگ و کوچه های شقایق و حری در کنار ۵۲۰۰ متر مربع تسطیح و ریگلاژ در کوچه تابان و فرعی های آن از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می شوند.


اجرای ۱۵هزار متر لایروبی
ربیعی بخش پایانی سخنان خود را به بیان اجرای نزدیک به پانزده هزار متر لایروبی در نقاطی مانند بلوارهای طالقانی، منتظری شمالی، مجموعه گلزار شهدا و خیابان های بهمن و صفا اختصاص داد و خاطر نشان کرد: در هفته های اخیر علاوه بر بارگیری ۴۸ سرویس انواع ضایعات از سطح منطقه، در پروژه بهسازی خیابان حافظ شاهد بیش از ۳۲۰ متر بلوک چینی، ۱۶۰متر جدول گذاری و چهارصد متر بند کشی بوده ایم

و در طرح ایجاد مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری بلوار آیت نجف آبادی نیز اقداماتی مانند ۳۳۰ متر بلوک چینی و بیش از سیصد متر جدول گذاری انجام شده است.


مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد از انجام ۳۷۰ متر بتن دیواره و سیصد متر قالب بندی در طرح پیاده روسازی و ساماندهی خیابان امام شرقی خبر داد و اضافه کرد: در پروژه بهسازی قنات شیر بچه در خیابان شریعتی نیز کارهایی مانند هزار و دویست متر مکعب خاکبرداری، ۲۴۰ متر بلوک چینی، بیش از ۱۹۰ متر جدول گذاری، نزدیک به دویست متر مالون چینی و به اندازه چهل متر مکعب نیز بندکشی انجام شده است.



ربیعی بیان داشت: ۳هزار متر علف زنی در بلوار های طالقانی، ولیعصر و دفاع مقدس در کنار بهسازی درب ۲۵ سرویس بهداشتی در پارک لاله، تیرکوبی در بلوار یادگاران خرمشهر، انجام یکصد و پنجاه متر مربع بلوک فرش در خیابان فردوسی شمالی، رفع ۱۰ مورد قطعی برق و هشت مورد مشکلات شبکه لوله کشی آب فضای سبز به همراه حفر یک چاه جذبی در منتظری شمالی و یک چاه فاضلاب برای سرویس های بهداشتی پارک لاله از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.