امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری بر المانهای شهری نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، سه شنبه 25 دیماه1397، علی پیراینده شهردار نطنز از موارد المانهای شهری و کارگاه واحد امانی بازدیدی بعمل آورد.
در این بازدید که مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی، رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و جمعی از مدیران شهری نطنز حضور داشتند، از تجربه ها و ظرفیتهای نجف آباد در زمینه های طراحی ، تولید و نصب المان های شهری و شهروندی بازید بعمل آمد.


در این بازدید لیست المانهای سال قبل و کارگاه امانی ، المانهای درحال ساخت و المانهای موجود مورد بحث و تبادل نظر واقع شدند ، شهردار نطنز ظرفیت المانهای شهری نجف آباد را بیشتر از مراکز بعضی از استانها دانست، وی ساخت و ساز از مواد زائد  را مورد تحسین دانست و مقرر گردید دربرنامه بعدی گروه های فنی شهرداری نطنز و مرتبط با مدیریت شهری جهت آموزش در نجف آباد حضور یابند.
مهندس محمد مهدی فردوسی مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد درخصوص المانهای شهری نجف آباد گفت :سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد از با انتشار “فراخوان آثار حجمی و طراحی المان های شهری”، همچون سال های گذشته و به مناسبت استقبال از بهار سال ۹8 و به منظور زیباسازی چهره شهر، ایجاد نشاط اجتماعی و هویت بخشی به شهر نجف آباد و با هدف نیل به طرح ها، ایده ها و تفکرات خلاقانه جدید و ایجاد آثار فرهنگی و هنری ارزنده و ماندگار، از طریق ایجاد رقابت سالم میان کلیه طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین، صاحب نظران و علاقمندان حقیقی و حقوقی دعوت بعمل آورده است.


فردوسی فراخوان آثار حجمی و اِلمان های شهری  را در موارد المان دائم میادین ،المان حجمی نورو، هنرهای محیطی ، آذین بندی و نورپردازی ، نقاشی دیواری و سفالینه های رنگی  عنوان داشت .
مدیرعامل سازمان رفاهی و تفریحی مکانهای پیشنهادی جهت المانهای نوروز ۹۸ را محور گردشگری بیشه با موضوع المان نوستالژیک ،بازار نجف آباد با موضوع المان تعاملی مشاغل سنتی نجف آباد ،میدان میوه و تره بار بهار آزادی ، تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی با موضوع شهادت ، میدان جهاد ، میدان گلها و بلوار جانبازان ، میدان شهید مدافع حرم کمیل قربانی(منطقه سه) با موضوع شهدای مدافع حرم، خیابان امام(ره)، مقابل بانک کشاورزی با موضوع خانواده عنوان داشت.


شایان ذکر است فراخوان امسال بصورت تخصصی و با مکانهای مشخص می باشد ولی سال 1396در پایان موعد دریافت پیشنهادات و طرح المان ها که موارد عمومی را در بر می گرفت و از مرداد 96 فراخوان صورت گرفته بود  بیش از ۵۸۸ طرح از ۷۲ فرستنده انفرادی و گروهی به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد ارسال گردید.

من و المانهای نجف آباد( سجاد یوسفی) :

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.