امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

سه هزار ساعت فعالیت ماشین آلات سازمان عمران شهرداری

سه هزار ساعت فعالیت ماشین آلات سازمان عمران شهرداری
سرپرست شهرداری نجف آباد گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به عنوان یکی از زیرمجموعه های شهرداری و در راستای کاهش هزینه های عمرانی این مجموعه، در اجرای پروژه های مختلف مشارکت دارد و در همین راستا طی سال جاری بیش از سه هزار ساعت  کارکرد تجهیزات مهندسی این سازمان در سطح مناطق پنج گانه و فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری به ثبت رسیده است.

محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از انجام بیش از دو هزار و ششصد سرویس حمل تجهیزات، مصالح ساختمانی و انواع ضایعات توسط ماشین آلات این سازمان در همین بازه زمانی سخن گفت و اظهار داشت: زیرسازی خیابان های حکیم ثنایی و محمد رسول الله به همراه کوچه ها و بن بست های متصل به آن به منظور اجرای آسفالت، بخشی از اقدامات عمرانی سازمان در این مدت را تشکیل می دهد.

مغزی ادامه داد: در منطقه یک نیز عملیات تسطیح و زیرسازی برای معابری مانند خیابان های فارابی، شهید محمدی، آبشار و شهید نورمحمدی به همراه کوچه ها و بن بست های متصل به آن ها در کنار بلوار شهید ربیعیان انجام گرفته است.

ادامه فعالیت در پروژه های بوستان زندگی و بلوار شهدا
مغزی همچنین با اشاره به اجرای طرح بهسازی و نوسازی بازار نجف آباد توسط این سازمان، از تکمیل سیستم صوتی این خبر داد و اظهار داشت: این سازمان یکی از دو فاز طرح بوستان زندگی و ادامه بلوار شهدا از تقاطع همین مسیر به سمت خط کمربندی را در دست اجرا دارد که در پروژه بلوار شهدا، تجهیزات سازمان مشغول فعالیت در مسیری به طول پانصد و عرض سی متر با پیش بینی حجم بیش از ۷هزار متر مکعب خاکبرداری و جمع آوری ضایعات هستند.

وی گفت: در فاز دوم طرح بوستان زندگی نیز که به طول ششصد متر در دست اجرا قرار گرفته اقداماتی مانند خاکبرداری دستی، بلوکاژ، بلوک فرش، جدول سنگی در پیاده روهای دو طرف، چهار هزار متر مربع زیرسازی و اجرای بیس عملیاتی شده است.
جذب اعتبار چهارمیلیاردو هشتصد میلیون تومان برای بازآفرینی محله هدف
سرپرست شهرداری نجف آباد در بخش پایانی صحبت های خود با اعلام تعیین یکی از محله های غربی شهر به عنوان محله هدف در طرح بازآفرینی گفت: در مجموعه جلسات ستاد بازآفرینی که با حضور دستگاه های مختلف به میزبانی فرمانداری برگزار می شود، اختصاص چهارمیلیاردو هشتصد میلیون تومان برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه، فرهنگسرا و بهسازی معابر این محله مورد تصویب قرار گرفته و در حال حاضر کار وارد مرحله اخذ مجوز از شورای شهر، تهیه نقشه ها، تایید تغییر کاربری زمین از حالت مسکونی به فرهنگی در کمیسیون ماده پنج استانداری و فراهم کردن زمینه برگزاری مناقصه شده است.

محمد مغزی در پایان از پیگیری اعمال تخفیفات ویژه ساخت و ساز در بافت های فرسوده و اخذ اعتبارات از اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای پروژه های مختلف در چنین محدوده هایی به عنوان دیگر تلاش های صورت گرفته در این زمینه یاد کرد و اعلام داشت: پیگیری اختصاص سهمیه قیر یارانه ای برای معابر موجود در بافت فرسوده،  تکمیل مدارک و معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات ساخت و ساز در بافت فرسوده به مراجع ذی صلاح به همراه حل مشکلات محله نوید در مواردی مانند سند مالکیت، آسفالت، اتصال به شبکه فاضلاب و مسائل شهرسازی از دیگر اقدامات قابل ذکر ماه های اخیر به شمار می آیند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.