امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

صحت و سقم سرقت مسلحانه در خیابان شیخ بهایی جنوبی نجف آباد

به دنبال درج اخباری در شبکه های اجتماعی مبنی بر وقوع یک سرقت مسلحانه در خیابان شیخ بهایی نجف آباد، یکی از مسئولان نیروی انتظامی نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ضمن تکذیب این خبر،موضوع را مربوط به ادعای ثابت نشده شاهد یک سرقت معمولی در 4 دی ماه سال جاری دانست.
این مسئول نیروی انتظامی بیان داشت:« در چهارمین روز دی ماه سال جاری یک فقره سرقت از قصابی واقع در شهر جوزدان در ساعت 3 نیمه شب گزارش شده بود که طی آن سارقین با ورود به مغازه قصابی اقدام به سرقت یک شقه گوشت کرده بودند و یکی از شهروندان مدعی شده بود که سارقین را شناسایی و در تعقیب و گریز آنها، سارقین گلوله ای را به سمت خودروی وی شلیک کرده اند.


این موضوع از همان روز گزارش حادثه توسط شخص مدعی، در دستور بررسی کارشناسان نیروی انتظامی قرار گرفته و پوکه تحویلی از سوی فرد مذکور برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شده و همزمان نیز مشاهدات دیگر شهروندان و فیلم دوربین های مدار بسته محل مورد ادعا به صورت کامل بازبینی و بررسی شد ولی تا این لحظه هیچ کدام از ادعاهای مطرح شده به اثبات نرسیده است.
لازم به ذکر است که در تصاویر منتشر شده یک خودروی سمند که شیشه های جلو و عقب آن به شکلی خاص شکسته به عنوان مدرک بروز این حادثه منتشر شده است.
البته شاهدان محلی نیز بروز چنین حادثه ای را تکذیب کرده و معتقدند که امروز هیچ گونه صدا و یا حادثه ای مرتبط با سرقت مسلحانه در این محدوده مشاهده نشده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
۱ دیدگاه
 
ir
دغل باز | ۸ سال پیش
توضیح عکس فوق
آقایی که نزدیک صندوق عقب ماشین داره دوچرخه سواری میکنه حاج عباس کاظمیه که صاحب موزائیکی نبش سه راهه بزرگ مهر قرار داره
دنبال نگاهشو که بگیرید 5 نفر دور هم ایستاده صحبت میکنند
اون که کاپشن قهوه ای داره صاحب سمنده
اونی که جلوشه یه جناب سرهنگه که اسمشو نمیدونم ولی رئیس همه اونایی بود که اومده بودند
دست راستیش هم از برادران نیرو هستند با لباس شخصی
روی شیشه سمند جای ضربات لوله فلزیه
صاحب سمند 32 میلیون پول نقد رو به همراه یه کارگر از پمپ بنزین جوزدان به مقصد یکی از بانکهای نجف آباد حمل میکرد که سر سه راه بزرگمهر توسط سه سرنشین خودرو پژو پارس مورد سرقت قرار گرفت دست یکی از اونا یه تیکه چوب بود که ما پنجاه مرد اطراف فکر کردیم تفنگه و مثل ماست واستادیم تا اونا پولارو ببرند جالبه که ما همگی به اتفاق فکر کردیم اون یه تفنگه والا جان همگیتون تفنگ نبود که چوب بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!
!؟؟؟؟؟
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.