امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
خبر خوش رئیس واحد نجف آباد به دانش آموختگان رشته حقوق

ایجاد مرکز تحقیقات تخصصی داوری

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق، با حضور هیات رئیسه دانشگاه، مسولان دانشکده و خانواده های خود، فارغ التحصیلی شان را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، سید محمد امیری در جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته حقوق واحد نجف آباد قدرشناسی از زحمات استادان و معلمان را لازم و ضروری خواند و گفت:«انسان تا آخرین لحظه حیات خود به تحصیل علم و آموزش نیاز دارد، بنابراین نباید هیچگاه خود را از یادگیری و تحصیل علم و دانش فارغ بدانیم. دانشجویان نباید اینگونه تصور کنند که یک دوره چهار ساله را پشت سر گذاشته دیگر همه چیز را می دانند.»
رئیس واحد نجف آباد با تاکید بر ورود دانشجویان به عرصه های علمی و پژوهشی، خطاب به دانشجویان حقوق افزود:« شما یک مرحله از مراحل آموزش خود را پشت سر گذاشته اید و از این به بعد باید با ورود به عرصه های علمی و پژوهشی و مقاطع بالاتر تحصیلی، بخش آموزشی خود را تکمیل و تقویت کنید.»
امیری تکیه بر عدالت محوری را رمز موفقیت دانش آموختگان حقوق دانست و تاکید کرد:« تمام کسانی که برای رسیدن شما به جایگاهی نظیر وکالت، قضاوت یا هر جایگاه مرتبط دیگری تلاش کرده اند، از شما انتظار دارند که در تمام مراحل کاری و حتی زندگی، خداوند را فراموش نکنید. آنچه که در این مشاغل حساس شما را به موفقیت خواهد رساند، عدالت محوری است. باید عدالت را سرلوحه کارتان قرار دهید. خصوصا در ارتباط با اقشار ضعیف و پایین تر جامعه باید حساسیت بیشتری به خرج دهید. این تمام آن چیزی است که استادان از شما انتظار دارند.»
سید محمد امیری در پایان از افتتاح مرکز تحقیقات تخصصی داوری در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود:« تاسیس این مرکز تحقیقاتی که با هدف کمک به دستگاه قضایی کشور صورت گرفته است، کار بزرگی است که همکارانم در دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی پیگیر آن بوده و هستند و به لطف خدا در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح آن خواهیم بود.»


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.